donderdag 18 oktober 2012

Bucket List




Het mooie van een bucketlist is dat hij nooit af is en je kunt blijven dromen,
ik hou van dromen, ik hou van zoveel dingen en geniet van mijn leven.

Sommige dingen lijken onhaalbaar en zijn t misschien ook, 
maar dromen mag altijd toch?

Als een poosje zit ie in m'n hoofd en eigenlijk 
weet ik zelf niet eens precies wat er nou allemaal op staat. 
Dus daarom...



- Leren skiën
- Spekkoek maken
- Granny Flower deken haken
- Gelukkig en gezond oud worden samen met mijn lief! 
- Naar Parijs de Eiffeltoren beklimmen
- De Bijbel helemaal lezen
- Flashmob zingen met ons koor
- Een 10km loop doen
- Iets moois maken op de oude naaimachine van mijn Oma Sari
- Mijn kinderen zien opgroeien
- Semi Freddo maken
- Naar Amerika met gezin
- Workshop sugar flowers doen van PME
- Survival (in de Ardennen) met vrienden
- Hebreeuws leren
- Geld ophalen voor een goed doel d.m.v. hardlopen
- Een ricotta taart maken
- Weekend Barcelona met m'n lief
- Plaid haken van Zpagetti
- Halve marathon lopen
- Amigurumi's haken


- dit is wat ik heel graag zou willen doen 
- dit is waar ik mee bezig ben (en schrijf daar soms een blog over)
- dit is wat ik heb gedaan (en schrijf daar dan een blog over)

Al mijn bucketlist blogjes krijgen het label Bucketlist en zijn op die manier terug te vinden!



Favoriet op mijn bucket list?? 




Natuurlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten