zondag 5 januari 2014

Nieuw jaar....nieuwe manier van eten!

Hai! 

Voor je mensen die misschien heel af en toe op mijn blog kwamen,
er gebeurde hier eigenlijk heel weinig tot niets.

Ik was druk met van alles, bakte wel maar kwam
er vervolgens niet aan toe om het allemaal te bloggen.

Vorig jaar zou ik elke week wat bakken en daar over bloggen.
Dat ging een poosje goed, maar toen mijn manier van eten
ging veranderen, vond ik het lastig juiste recepten te posten.

Ik was zelf nog bezig met testen wat lekker was,
en dacht ik ga eerst experimenteren en dan haal ik t wel in...

2014

Dit jaar geen wekelijks blogje waar ik niet aan toe kom, 
maar af een toe een blogje over:

- een deken haken via Crochet along 2014
- zonder suiker eten (en E-nummers en tarwe)
- familie/ kind/ vakantie dingen
- hopelijk iets moois wat ik met mijn naaimachine heb gemaakt
- gezonde receptjes

en andere dingen als ik er tijd voor heb! 


Volg mij op Bloglovin!

Liefs Lisette ❤️



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten