zondag 3 februari 2013

De naaimachine van oma Sari - Les 1-3



Al een poosje staat hij bij mij in de kast, 
de naaimachine van mijn lieve oma Sari.

Heel graag wilde ik hem gaan gebruiken maar ja, 
waar moet je beginnen en hoe werkt het allemaal.

Onlangs kwam ik op deze super leuke blog van Marieke! 

Ze schrijf heel leuk en heeft o.a. 
haaklessen en patronen online staan. 

Maar ook, je raadt het al naailessen
Ze begint haar blog met 
"heb jij ook een naaimachine (van oma)" 

Nou inderdaad die heb ik...

Tijd om hem te gaan gebruiken!!




De eerste les, geeft uitleg over wat je zoals nodig hebt 
en de tweede les uitleg over hoe de naaimachine werkt.

Na een heleboel keer mijn draad weer in m'n naald steken, 
vergeten mijn voetje naar beneden te zetten, 
vergeten te hechten en een aantal proeflapjes, 
begon ik aan les 3.

Een klein werkje, perfect voor beginners.
Het rondom stikken vond ik best lastig en 
het is niet helemaal naar mijn zin, 
maar toch...

hallo speldenkussen!!





Op mijn bucketlist staat dat ik graag iets mooi wil maken
op de oude naaimachine van mijn oma Sari,

dus wordt vervolgd!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten