zondag 9 juni 2013

Anders eten..

Ja, begin dit jaar begon ik een projectje: 
Elke week wat lekkers bakken en bloggen...

Hier is het eerste echte gat op mijn blog.....

Week 21 heb ik wel gebakken omdat ik jarig was,
maar dat ben ik vergeten te bloggen door de drukte.

Daarna was ik steeds niet lekker of de kinderen ziek,
daarnaast heb ik de laatste tijd ook weer meer last van mijn darmen.

Dus ik besloot wat te veranderen in mijn voedingspatroon,
en die paar dingen werden wat meer veranderingen,
na een heleboel googelen en lezen en recepten verzamelen
en info vragen bij een aantal vriendinnen,
heb ik besloten om (even) helemaal anders te gaan eten.

Vanaf week 22 ben ik me heel erg gaan verdiepen in
natuurlijk, biologisch eten, zonder E-nummers, 
zonder (geraffineerde) suikers, zonder zoetstoffen 
(hooguit klein beetje natuurlijk) en zonder tarwe,
oja en ook nog zonder koemelk....

Van mijn moeder en een vriendin heb ik 
boeken van Amber Albarda geleend,
en haar verhaal sprak me heel erg aan 
en ik vond het de moeite waard om het te gaan proberen.

De eerste serieuze week zit er nu op, 
dus mijn lijf moet erg wennen aan al deze veranderingen.

Recepten en baksels die ik ga proberen zet ik op deze blog, 
je vindt ze onder het label "gezond"!

Groetjes Lisette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten